Forum
/
Stel je voor
/
Even voorstellen

Onderwerpstarter 21-05-2026 14:47:31

Even voorstellen

Hoi WeTri-leden!

Ik ben Boudewijn Leunissen, triathlon coach en oprichter van TRTHLN. Ontzettend leuk om hier op dit platform aan te sluiten en onderdeel te worden van deze sportieve groep.

Als coach geloof ik dat triathlon een verrijking van je leven moet zijn, geen bron van stress of blessures. Ik weet uit eigen ervaring binnen een zorggezin hoe uitdagend het is om ambitieuze sportdoelen te combineren met werk, familie en dagelijkse verplichtingen. Daarom staat in mijn aanpak altijd één ding voorop: we bouwen de training róndom jouw leven, en niet andersom. Eigen regie en duurzaamheid zijn daarbij de sleutel.

Omdat niet elke sporter dezelfde behoefte heeft, heb ik de afgelopen tijd gebouwd aan een compleet ecosysteem om triatleten in de Lage Landen op elk niveau verder te helpen:

TRTHLN Coach: Voor sporters die op zoek zijn naar 100% maatwerk en 1-op-1 persoonlijke begeleiding, van de allereerste sprint tot een volledige IRONMAN.

TRTHLN Academy: Dé plek waar je zelf de theorie in kunt duiken. Hier deel ik mijn artikelen, methodieken en trainingsprincipes.

TRTHLN Club: Onze eigen afgeschermde community waar saamhorigheid centraal staat. Hier vind je direct toepasbare trainingsschema's en kun je sparren met gelijkgestemden. Door hierin de krachten te bundelen met de complete wedstrijdkalender van WeTri brengen we samen de passie voor de sport en de community nog dichter bij elkaar.

Lonneke, de digitale triathlon coach: Zij is het interactieve verlengstuk van mijn filosofie. Een 24/7 online sparringpartner die jou helpt om zélf de beste tactische keuzes te maken rondom training, herstel en motivatie. Gewoon naast je eigen trainingsschema.

Ik kijk ernaar uit om hier op WeTri mee te lezen, kennis te delen en jullie succesverhalen te volgen. Zit je zelf even vast met je planning, of heb je een vraag over periodisering? Laat gerust een berichtje achter of plan een vrijblijvende kennismaking in.

Wil je wat meer over mijn achtergrond weten, kijk dan eens op Over coach Boudewijn Leunissen.

Train slim, geniet van het proces, en tot snel!

Boudewijn Leunissen is gediplomeerd triathlon coach en de drijvende kracht achter TRTHLN, het trainingsplatform voor zelfstandige triatleten in de Lage Landen.

Onze partners