Forum
/
Materiaal
/
Zwembril

Onderwerpstarter 13-05-2026 11:06:57

Zwembril

Hoi allen,

Heeft iemand een tip voor type zwembril die geen afdruk achterlaat? Ik zit altijd nog uren met panda-ogen na een zwem training! Dank alvast.


22-05-2026 16:55:46

Heb zelf goede ervaringen met deze bril van de Decathlon. Hiervoor had ik Speedo- en Arena-brillen, maar die zaten niet lekker en sloegen vaak aan. Met deze bril heb ik halve en hele triathlons gedaan, en totaal geen last van de ogen!

26-05-2026 11:54:26

Super, dank!
Zal deze gaan proberen.

Hebben jullie eigenlijk een aparte wedstrijdbril die je alleen bij races gebruikt? Of train en race je met dezelfde?

27-05-2026 21:41:56

Ik train met dezelfde - dan kom ik niet voor verrassingen te staan tijdens wedstrijden :)

Onze partners