Zwembril
Hoi allen,
Heeft iemand een tip voor type zwembril die geen afdruk achterlaat? Ik zit altijd nog uren met panda-ogen na een zwem training! Dank alvast.
Heb zelf goede ervaringen met deze bril van de Decathlon. Hiervoor had ik Speedo- en Arena-brillen, maar die zaten niet lekker en sloegen vaak aan. Met deze bril heb ik halve en hele triathlons gedaan, en totaal geen last van de ogen!
Super, dank!
Zal deze gaan proberen.
Hebben jullie eigenlijk een aparte wedstrijdbril die je alleen bij races gebruikt? Of train en race je met dezelfde?
Ik train met dezelfde - dan kom ik niet voor verrassingen te staan tijdens wedstrijden :)