Forum
/
Wedstrijden
/
Wedstrijddoelen voor 2026

Onderwerpstarter 18-12-2025 15:23:38

Wedstrijddoelen voor 2026

Wat zijn jouw wedstrijddoelen voor 2026? Heb je al interessante wedstrijden op het oog? Deel jouw ervaringen met de andere atleten hier :)

Yoeri triathlont sinds 2015 en heeft zijn 'rust' gevonden in de lange afstanden (halve + hele). Heeft inmiddels vier FD's volbracht met een PR op de hele van 10:32:36. Traint momenteel voor een ultramarathon.

18-12-2025 15:49:06

Erwin gaat voor een podiumplaats in de 65-69 age group tijdens de Challenge Championship in Samorin en doet zijn 23de FD in Vitoria Gastiez samen met 18 clubgenoten van Triatlon Team Limburg. Samen gaan we geld inzamelen voor de instelling Ter Heide waar kwetsbare personen verblijven.

18-12-2025 21:17:41

Wat een mooi doelen, Erwin! Zijn het wedstrijden waar je al ervaring mee hebt, of zullen ze totaal nieuw voor je worden?

22-12-2025 10:44:07

Yoeri Nijs schreef: 'Wat een mooi doelen, Erwin! Zijn het wedstrijden waar je al ervaring mee hebt, of zullen ze totaal nieuw voor je worden'

Ik heb me in 2024 tijdens de Challenge Almere gekwalificeerd voor de Challenge Championship in Samorin. Vermits ik in 2025 5de werd in mijn age-group mag ik in 2026 opnieuw aantreden. Buiten het feit dat het uitzonderlijk nat en koud was (zwemwater 14 graden) vond ik het mooie en goed georganiseerde wedstrijd met een leuke sfeer.

13-05-2026 11:04:49

Hi allemaal!
Ik heb in elk geval de halve marathon van Valencia (oktober 2026) op mijn wedstrijdkalender staan! Doel is om onder de 1h 25 te lopen.
Verder in de maand juni nog een leuke sprint triathlon in een dorpje aan de Valenciaanse kust. Zin in!!

22-05-2026 16:53:03

Tosca Hilgers schreef: 'Hi allemaal! Ik heb in elk geval de halve marathon van Valencia (oktober 2026) op mijn wedstrijdkalender staan! Doel is om onder de 1h 25 te lopen. Verder in de maand juni nog een leuke sprint triathlon in een dorpje aan de Valenciaanse kust. Zin in!!'

Mooie uitdaging! Valencia heb ik goede verhalen over gehoord. Is dit de eerste keer dat je 'm doet?

Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik dit jaar geen triathlonjaar, maar maak ik een uitstapje naar de ultrawereld. Ik wilde dit al langere tijd eens uitproberen. Binnenkort doe ik mee aan de OTX (50km) in de Ardennen. Daarna train ik door en doe ik in september - als alles goed gaat - mee aan de UTML (111km).

26-05-2026 11:50:59

Wauw, ook hele mooie ultra-doelen! Ben benieuwd naar je ervaringen, ik heb zelf nog nooit een ultra gedaan. Hoeveel km per week train je ongeveer hiervoor?

Ik heb de halve marathon van Valencia al 3x eerder gelopen. Qua sfeer en parcours is het echt genieten. Zou hem iedereen aanraden!

Onze partners