Account
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik weer inloggen?
Als je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je een herstellink aanvragen. Met deze link, die je in jouw e-mailinbox ontvangt, kun je een nieuw wachtwoord instellen. Voor het aanvragen van een herstellink moet je jouw gebruikersnaam invoeren. Ben je die vergeten? Dan kun je die hier opvragen. Als je helemaal vastloopt, kun je altijd nog een mailtje sturen naar info@we-tri.nl. 
Hoe zet ik tweestapsverificatie uit?

- Ga naar jouw accountinstellingen via het menu. Klik rechtsboven op je naam en dan op de knop 'Account beheren'

- Klik op 'Beveiliging'

- Klik op 'Tweestapsverificatie uitzetten'

- Volg de aanwijzingen op het scherm

Wat is tweestapsverificatie?

Tweestapsverificatie is een extra beveilgingsmaatregel die je kunt nemen om jouw WeTri-account te beschermen. Met deze maatregel gebruik je jouw mobiel als extra controle. Een speciale app op jouw mobiel genereert een code, die je nodig hebt om in te loggen bij WeTri. Zo kan iemand die jouw mobiel niet heeft, niet inloggen in jouw account - ook als die persoon jouw wachtwoord kent.

Hoe stel ik tweestapsverificatie in?

- Ga naar jouw accountinstellingen via het menu. Klik rechtsboven op je naam en dan op de knop 'Account beheren'

- Klik op 'Beveiliging'

- Klik op 'Tweestapsverificatie aanzetten'

- Volg de aanwijzingen op het scherm

Hoe voeg ik een motivatielied toe?

Ga naar YouTube en zoek jouw favoriete motivatieliedje op. Kopieer het volledige adres van het liedje in de adresbalk. Dit lijkt op zoiets als https://www.youtube.com/watch?v=rOax50EDIZQ. Plak vervolgens het adres in het veldje 'Motivation song' bij jouw accountinstellingen. Jouw accountinstellingen kun je hier vinden:


- Klik rechtsboven op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op het tabblad 'Profiel'

- Sla de wijzigingen op

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Hoe kan ik weer inloggen?
Als je jouw gebruikersnaam bent vergeten, dan kun je die hier opvragen. Als je vastloopt, kun je altijd nog een mailtje sturen naar info@we-tri.nl. 
Hoe voeg ik een pr toe?

- Ga naar het dashboard door boven in het menu op 'Dashboard' te klikken

- Ga naar het tabblad 'Mijn wedstrijden'

- Voeg jouw pr toe onder het kopje 'Jouw pr's'

Hoe wijzig ik mijn omslagfoto?

- Klik rechtsboven op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op het tabblad 'Profiel'

- Upload jouw omslagfoto

- Sla de wijzigingen op

Hoe wijzig ik mijn profielfoto?

- Klik rechtsboven op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op het tabblad 'Profiel'

- Upload jouw profielfoto

- Sla de wijzigingen op

Hoe wijzig ik mijn uitrusting?

- Ga naar jouw profielpagina door in het menu op 'Profiel' te klikken

- Ga naar het tabblad 'Uitrusting'

- Klik op 'wijzigen' bij het type uitrusting dat je wilt aanpassen. 

Dashboard
Wat is het dashboard?

Het dashboard is de startpagina van WeTri zodra je inlogt met jouw account. In het dashboard zie je talloze interessante statistieken, zoals hoeveel trainingen je deze week hebt gehad en aan welke wedstrijden je meedoet. 



Hoe zie ik mijn trainingen van deze week in het dashboard?
De trainingen in het dashboard zijn gekoppeld met jouw trainingsagenda. Dit betekent dat het WeTri bij het openen van het dashboard kijkt naar wat er in je agenda staat. De software gebruikt deze gegevens om de statistieken te 'vullen'. Vul dus trainingen in in jouw trainingsagenda om ze terug te zien in het dashboard.
Notificaties
Kan ik aangeven hoe vaak ik wedstrijdnotificaties wil ontvangen?

Ja, dit kan. Of je een notificatie ontvangt, is afhankelijk van twee opties, namelijk:

- Welke mailinstelling je hebt geconfigureerd;

- Of je de notificatie voor het wedstrijdtype wenst te ontvangen;

- Of je in de huidige maand een notificatie wenst te ontvangen.


Om jouw instellingen te bekijken, volg deze stappen:

- Log in met jouw WeTri-account

- Klik in het menu op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op 'Meldingen'


WeTri ondersteunt drie opties voor mails: je kunt ervoor kiezen maximaal elke dag één bericht te ontvangen, maximaal één keer per week of nooit. De wekelijkse mail wordt op het moment van schrijven iedere maandag verstuurt. 


Klik op 'stel categorieën in' om aan te geven voor welke wedstrijdtypes je notificaties wenst te ontvangen. Klik op 'stel maanden in' om aan te geven in welke maanden je een berichtje wenst te ontvangen.


Kan ik de wedstrijdmeldingen specificeren, zodat ik niet van elke wedstrijd een bericht krijg?

Ja, dit kan. Je kunt aangeven voor welke (multi)sport je meldingen wilt ontvangen. Ook kun je aangeven of je meldingen wilt ontvangen van internationale of nationale wedstrijden. Je kunt dit eenvoudig wijzigen:

- Log in met jouw WeTri-account 

- Klik in het menu op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op 'Meldingen'

- Klik, indien van toepassing, bij 'E-mailberichten wedstrijdkalender' op 'stel categorieën in'

- Stel jouw voorkeuren in

Hoe wijzig ik de hoeveelheid mailtjes die ik van WeTri krijg?

Afhankelijk van jouw persoonlijke instellingen stuurt WeTri geregeld notificaties, bijvoorbeeld als er nieuwe wedstrijden zijn toegevoegd aan de kalender. Je kunt dit eenvoudig wijzigen:

- Log in met jouw WeTri-account

- Klik in het menu op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op 'Meldingen'

- Stel jouw voorkeuren in

Paklijst
Waar vind ik mijn paklijsten?

- Log in

- Ga naar het dashboard

- Klik op 'Mijn wedstrijden'

- Klik bovenaan op de knop 'Paklijsten'

Hoe deel ik een paklijst?

Je kunt een paklijst delen via de website van WeTri. Je kunt alleen een paklijst delen als je bent ingelogd, en je kunt de lijst alleen delen met een andere WeTri-atleet.


Om de paklijst te delen, moet je naar de desbetreffende paklijst gaan, en op het deel-icoontje klikken:



Vervolgens zie je een popup met alle WeTri-atleten. Je ziet alleen de atleten die in hun privacy-instellingen hebben aangegeven dat ze kunnen worden gevonden op de site. Klik op de atleten met wie je de paklijst wilt delen en klik ten slotte op de knop 'delen'.



De geselecteerde atleten ontvangen een verzoek om de lijst over te nemen. Als ze het verzoek accepteren, zal de software van WeTri de paklijst in de staat van dat moment overnemen en opslaan voor de desbetreffende atleten.


Heb je later wijzigingen gemaakt en wil je die weer delen? Dan moet je de paklijst opnieuw delen. WeTri ondersteunt nog niet de mogelijkheid om gezamenlijk aan een paklijst te werken.

Profiel
Kan ik mijn Strava-activiteiten delen op mijn profiel?
Jazeker! WeTri heeft een Strava-koppeling. Dit betekent dat je jouw Strava-account en jouw WeTri-account aan elkaar kunt linken. Hierdoor kan WeTri jouw activiteiten ophalen bij Strava. Je kunt een koppeling maken via deze pagina.
Ik zie dat ik 'karma' heb. Wat is dat?
Voor alles wat WeTri-leden op deze site doen, zoals wedstrijden toevoegen, fouten melden of pizzapunten uitdelen aan verenigingsgenoten, kunnen zij punten verdienen. Deze punten noemen wij 'karma'. Bij een bepaald aantal punten, krijgt een lid een bepaalde status. Deze status is onder andere te vinden bij zijn of haar profiel, en zegt iets over hoe betrokken dit lid op WeTri is. Je kunt de verschillende karma-rollen hier vinden.
Kan ik mijn profiel (deels) afschermen voor anderen?

Ja, dit kan. Bij WeTri nemen we privacy zeer serieus. We bieden dus verschillende opties om jouw zichtbaarheid in te stellen. Zo kun je er alleen voor kiezen om jouw trainingen of jouw favorieten af te schermen. Maar, als je wilt, kun je ook jouw hele profiel onzichtbaar maken. Je kunt jouw privacy-instellingen eenvoudig wijzigen:

- Log in met jouw WeTri-account

- Klik in het menu op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op 'Privacy'

- Stel jouw voorkeuren in

Hoe toon ik mijn wedstrijden op een andere site?


WeTri ondersteunt de mogelijkheid voor het insluiten van jouw wedstrijden op een andere website. Hiervoor moet je een zogenoemde embed-code kopiëren en die plakken in de broncode van jouw website. Veel contentsystemen, zoals het bekende Wordpress, ondersteunen de optie om html-code te plakken in een editor.


Om jouw wedstrijden te kunnen tonen op een andere website, moet je jouw persoonlijke embed-code kopiëren. Die kun je vinden bij jouw profiel. Klik hiervoor in het menu op 'Mijn profiel' en ga naar het tabblad 'Wedstrijden'. Vervolgens zie je jouw code staan. Let op: je moet ingelogd zijn op WeTri om de code te zien.


Zie je geen code? Dan betekent dit dat jouw profiel is afgeschermd voor anderen. Ga naar jouw instellingen om jouw profiel openbaar te maken. Jouw instellingen kun je vinden via het menu door op 'Account beheren' te klikken. Klik vervolgens op het tabblad 'Privacy'.

Trainingen
Kan ik ergens de voortgang van mijn trainingen bijhouden?

Ja. Dit kan op twee plekken. Enerzijds heb je natuurlijk de trainingsagenda waar je als WeTri-lid jouw trainingen in kwijt kunt. Bij het openen van een detailoverzicht van een training in de agenda kun je ook opmerkingen kwijt. Daarnaast bieden we een trainingslogboek. Dit is jouw persoonlijke 'kladblokje' waar je jouw trainingsvoortgang in kunt opschrijven. Ook kun je per week aangeven hoe het gegaan is. Je kunt hiervoor een gezichtje invoeren. Het trainingslogboek is te bereiken via jouw dashboard en dan het tabblad 'Mijn trainingen'.



Kan mijn trainer mijn trainingsagenda en mijn -logboek inzien?
Ja, dit kan! Hiervoor moet jouw trainer ook een WeTri-account toevoegen. Vervolgens kun je hem of haar een trainersverzoek sturen. Daarmee vraag je de trainer om jou te volgen. Als hij of zij akkoord gaat, kan jouw trainer jouw agenda en logboek inzien.
Hoe verwijder ik mijn trainer?
Ga in het dashboard naar het tabblad 'Mijn trainer'. Klik bij de trainer met wie je geen koppeling meer wilt op 'verwijderen'. 
Hoe stuur ik mijn trainer een trainersverzoek?
Als jouw trainer ook een WeTri-account heeft, kun je hem of haar een trainersverzoek sturen. Dit betekent dat je jouw trainer vraagt jou te volgen. Je kunt een verzoek sturen door naar het dashboard te gaan en dan naar het tabblad 'Mijn trainer'. Selecteer jouw trainer in de lijst en klik op 'Stuur trainersverzoek'. Je kunt meerdere mensen een trainersverzoek sturen, wat betekent dat je meerdere trainers tegelijk kunt hebben.
Kan ik als trainer trainingsschema's maken en die delen?

Ja, dit kan! Er zijn twee opties:


- Ga in jouw dashboard naar het tabblad 'Mijn sporters' (heb je deze optie niet, dan ben je nog niet toegevoegd als trainer). Klik vervolgens op de knop 'Trainingsschema'. Je kunt dan een schema maken. Als je klaar bent, klik je op 'Exporteer schema'. Je kunt dan een tekstbestandje downloaden. Dit bestandje kun je delen met al jouw atleten. Zij kunnen dit bestandje importeren in hun trainingsagenda van WeTri. Hoe dit precies werkt, lees je elders in deze faq.


- De tweede optie is om de trainingen in te voeren in jouw eigen trainingsagenda. Hiervoor hoef je niet te zijn toegevoegd als trainer. Vervolgens kun je jouw trainingen exporteren als tekstbestand. Ook dit bestand kunnen jouw atleten importeren. Let op: dit bestandje bevat al jouw trainingen. Wil je dit niet? Dan is het raadzaam om van tevoren jouw agenda even leeg te maken. Dit kun je doen door in de trainingsagenda op in het tabblad 'Leegmaken' op de knop 'Agenda leegmaken' te klikken. Let op: jouw agenda-items zijn na het verwijderen niet meer terug te halen! Dit betekent ook dat je al jouw trainingsstatistieken in jouw dashboard kwijtraakt.

Hoe kan ik als trainer de voortgang van mijn atleten zien?

Als trainer kun je andere atleten volgen. Hiervoor moeten jullie zijn gekoppeld op WeTri. Als je nog niet bent gekoppeld, kun je jouw atleten vragen je een trainersverzoek te sturen. Zodra je die hebt goedgekeurd, kun jij de voortgang van jouw atleten inzien.


Je kunt de voortgang zien door naar jouw dashboard te gaan en dan op het tabblad 'Mijn sporters' te klikken (heb je deze optie niet, dan ben je nog niet toegevoegd als trainer). Je ziet dan een overzicht van al jouw sporters. Vervolgens kun je hun trainingslogboeken inzien - en desgewenst opmerkingen achterlaten - en kun je hun trainingsagenda's bekijken. Verder kun je trainingsschema's maken en ook een bulkmail sturen naar al jouw atleten.



Wat zijn hulpmiddelen?
WeTri biedt verschillende handige hulpmiddelen die zijn bedoeld als handigheidjes bij jouw trainingen en wedstrijden. Zo hebben we een tooltje om jouw css-score te berekenen. Ook hebben we een paklijst die je gratis kunt downloaden. Ga hiervoor naar jouw dashboard en klik op 'Hulpmiddelen'.
Hoe stuur ik als trainer een bulkmail naar mijn atleten?
Ga naar jouw dashboard en klik op 'Mijn sporters' (heb je deze optie niet, dan ben je nog niet toegevoegd als trainer). Klik vervolgens op de knop 'Bulkmail'. Selecteer de sporters aan wie je de mail wilt versturen, typ je bericht en klik op 'versturen'.
Kan ik mijn training net zo analyseren als in diensten als Strava?

Ja, deels. WeTri is natuurlijk lang niet zo uitgebreid als Strava, maar we bieden wel opties om jouw training te bekijken. Om dit te doen, moet je een fit-bestandje hebben van jouw training. Dit kun je met diensten als Garmin Connect of TrainingPeaks maken. Raadpleeg de documentatie van de dienst die je gebruikt om uit te zoeken hoe je dit precies doet. Als je het fit-bestandje hebt, kun je hem uploaden via jouw WeTri-dashboard. Klik hiervoor op het tabblad 'Mijn trainingen' en ga naar het vakje 'Laatste imports'. Klik op 'importeer fit-bestand'. Zodra het bestand is geüpload, kun je jouw training verder bekijken.


Trainingsagenda
Kan ik een activiteit uit Garmin Connect, TrainingPeaks of Strava importeren in mijn agenda?

Ja, dit kan. 


Als je Strava gebruikt, raden we aan om de Strava-koppeling te gebruiken. Hierdoor hoef je niet handmatig activiteiten te uploaden op WeTri. Dat scheelt een boel werk!


Als je dit niet wilt, of geen Strava gebruikt, dan kun je handmatig een activiteit uploaden. Dit doe je door een zogeheten fit-bestandje te uploaden. Veel activiteiten op Garmin Connect of TrainingPeaks kun je handmatig exporteren als fit-bestand. Controleer de documentatie van de dienst die je gebruikt om uit te zoeken hoe je dit doet. Als je het fit-bestandje hebt, ga je naar jouw trainingsagenda en klik je op het tabblad 'Importeren'. Klik vervolgens op de knop 'Importeer fit-bestand'. De training verschijnt daarna in jouw agenda.

Kan ik de trainingsagenda koppelen met TrainingPeaks, Garmin Connect of iets anders?
Nee, dit kan momenteel nog niet. Dit heeft verschillende redenen. In het geval van TrainingPeaks zijn we nog niet zover om een koppeling toe te voegen. Bij Garmin Connect is dit technisch niet mogelijk, omdat Garmin WeTri niet toestaat de gegevens te benaderen. Er is wel een workaround: je kunt jouw trainingen synchroniseren met Strava. Als je een koppeling hier op WeTri met Strava hebt, dan worden jouw activiteiten alsnog getoond. Ook kun je activiteiten handmatig in jouw agenda zetten door een fit-bestandje te uploaden.
Kan ik me via WeTri aanmelden voor een Zwift-event?
WeTri laat in het tabblad 'Zwift-events' van jouw trainingsagenda aankomende Zwift-evenementen zien. Je kunt ervoor kiezen het Zwift-event vervolgens toe te voegen als training aan jouw agenda. Dit betekent echter niet dat je jezelf ook bij Zwift hebt aangemeld voor het evenement. Dit moet je alsnog doen via Zwift of de Zwift Companion App.
Hoe toon ik mijn Strava-activiteiten in mijn agenda?
Hiervoor moet je Strava koppelen met jouw WeTri-account. Hierdoor kan WeTri jouw activiteiten ophalen bij Strava. Je kunt een koppeling maken via deze pagina.
Kan ik trainingen voor meerdere weken tegelijk inplannen?
Ja. Maak een training aan door in jouw trainingsagenda op de dag te klikken dat de eerste training is. Klik vervolgens bij opties op 'Afspraak herhalen'. Selecteer vervolgens hoeveel weken jouw training herhaald moet worden.
Kan ik mijn trainingen ook toevoegen aan mijn iCalendar, Outlook of Google Calendar?
Ja. Ga hiervoor naar het tabblad 'Exporteren' van jouw trainingsagenda. Klik op het knopje 'Exporteren naar ical-bestand'. Importeer dit ical-bestand vervolgens in jouw agendasoftware, zoals iCalendar, Outlook of Google Calendar.
Hoe maak ik mijn agenda eenvoudig leeg?
Ga naar jouw trainingsagenda door in het menu bovenin op 'Trainingsagenda' te klikken. Selecteer vervolgens het tabblad 'Leegmaken'. Klik ten slotte op de knop 'Agenda leegmaken'. Let op: jouw agenda-items zijn na het verwijderen niet meer terug te halen! Dit betekent ook dat je al jouw trainingsstatistieken in jouw dashboard kwijtraakt.
Hoe importeer ik een kant-en-klaar trainingsschema?
WeTri ondersteunt een paar kant-en-klare trainingsschema's die je kunt toevoegen aan jouw trainingsagenda. Ga hiervoor naar het tabblad 'Trainingsschema's' en klik op de knop 'Importeren' bij het schema dat je wilt invoeren. Let op: na het importeren staat het trainingsschema vanaf de aankomende week in jouw agenda. Alle trainingen zijn standaard om 6 uur 's ochtends gepland. Het is op dit moment nog niet mogelijk om het schema vóór het importeren aan te passen. Zodra het schema in jouw agenda staat, kun je de afzonderlijke trainingen natuurlijk wel wijzigen.
Kan ik mijn trainingen delen met andere atleten?
Ja, dit kan! Ga hiervoor naar het tabblad 'Exporteren' in jouw trainingsagenda. Klik vervolgens op 'Exporteren naar tekstbestand'. Deel dit bestand ten slotte met de atleet die jouw trainingen mag importeren. Hij of zij kan jouw trainingen importeren via zijn of haar trainingsagenda door naar het tabblad 'Trainingsschema's' te gaan.
Wat is de trainingsagenda?

De trainingsagenda is een planner, waar je bijvoorbeeld jouw trainingen in kunt zetten. Als je wilt, kun je ook instellen dat je een herinnering krijgt als jouw training bijna begint. Het is ook mogelijk om trainingen te importeren (via Strava, een .fit-bestand of een exportbestandje). Je kunt ze ook exporteren, en eventueel delen met andere atleten.



Hoe synchroniseer ik mijn TrainingPeaks-agenda met WeTri?

- Open TrainingPeaks via deze link en ga, als je bent ingelogd, naar Settings -> Calendar;

- Kopieer de webcal-link;

- Ga naar jouw koppelingen;

- Open de TrainingPeaks-koppeling en plak de webcal-link in het invoerveld;

- Selecteer 'Alleen planning synchroniseren' als je alleen de planning wilt synchroniseren. Als je al jouw activiteiten wilt hebben, vink je dit niet aan;

- Vanaf nu zal WeTri toekomstige activiteiten/planningen synchroniseren. Dit kan soms eventjes duren.


Triathlonwedstrijden
Wat is Triathlonwedstrijden?

Triathlonwedstrijden is onze Android-app. Hiermee kun je ook onze wedstrijdkalender bekijken. Verder kun je met de app een lijstje van favoriete wedstrijden bijhouden. Ook kun je de kalender van je verenigingsgenootjes zien. Triathlonwedstrijden kun je hier downloaden.

Hoe stop ik een sessie?

Als je met Triathlonwedstrijden inlogt op jouw WeTri-account, maak je een 'sessie' aan. Dit is niets anders dan dat je toestemming hebt gegeven aan de app om jouw account te gebruiken. Als je dit niet meer wilt, kun je een sessie stoppen. 


- Log in met jouw WeTri-account

- Klik in het menu op jouw naam

- Klik op 'Account beheren'

- Klik op 'Koppelingen'

- Stop de sessie die je wilt beëindigen

Vereniging
Hoe kan ik mijn verenigingsgenoten laten zien aan welke wedstrijden ik meedoe?

Dit gaat vanzelf. Zodra je hebt aangegeven dat je bij een vereniging hoort, verschijnen al jouw wedstrijden in het wedstrijdoverzicht van de vereniging. 



Wat zijn pizzapunten?

Strava heeft kudo's, Zwift heeft ride-ons... En wat heeft WeTri? Pizzapunten! Hiermee kun je op een subtiele wijze aan jouw verenigingsgenootje laten weten dat je zijn activiteit 'leuk' vindt. Je geeft een pizzapunt door bij een activiteit op het pizzapuntje te klikken.


Hoe reageer ik op een activiteit van een verenigingslid?

Klik op het tekstballonnetje bij de activiteit. Je kunt vervolgens een reactie achterlaten. De ontvanger krijgt een berichtje van WeTri dat iemand heeft een reactie heeft achtergelaten.



Kan ik berichten delen binnen mijn vereniging?

Ja, dit kan. Klik binnen de verenigingspagina (via 'Mijn vereniging' in het dashboard) op 'Bekijk alle activiteiten' in het kadertje 'Laatste activiteiten'. Vervolgens kun je een bericht delen met jouw verenigingsgenoten.



Hoe stel ik in dat ik bij een vereniging hoor?

Ga hiervoor naar jouw accountinstellingen. Je kunt hier komen door rechtsboven op jouw naam te klikken. Ga vervolgens naar 'Account beheren' en dan naar 'Vereniging'. Daar kun je ten slotte instellen wat jouw vereniging is. Zodra je de vereniging hebt toegevoegd, verschijnt ze in jouw dashboard bij 'Mijn vereniging'.



Wedstrijdkaart
Hoe kan ik een fout melden in de wedstrijdkaart?

Klik op het groene bolletje van de wedstrijd in de kaart. Klik vervolgens in het witte kadertje op de link 'meld fout'.



De wedstrijdkaart wordt niet goed getoond. Hoe kan dit?
Sommige browsers tonen de wedstrijdkaart niet goed. Sommigen krijgen bijvoorbeeld diagonale bolletjes te zien. Dit gebeurt onder andere bij de wat oudere Edge-versies. We adviseren Google Chrome of de nieuwste versie van Edge om de wedstrijdkaart te bekijken. Heel soms kan het ook aan de computer liggen; probeer dan een ander toestel om te kijken of je daarmee de kaart wel goed kunt bekijken. Blijf je problemen houden? Neem dan contact met ons op.
Wedstrijdkalender
Waar vind ik mijn wedstrijden?

- Klik bovenin het menu op 'Wedstrijden'

- Klik op het tabblad 'Mijn wedstrijden'

Hoe voeg ik wedstrijden toe aan mijn favorietenlijst?
Om wedstrijden toe te voegen aan jouw favorietenlijst, moet je zijn ingelogd met jouw WeTri-account. Als je nog geen account hebt, kun je die hier  gratis aanmaken. Als je bent ingelogd, kun je naar een wedstrijd gaan in de wedstrijdkalender. Vervolgens zie je bovenin, bij de naam, een klein vlaggetje. Je kunt een wedstrijd toevoegen aan jouw favorietenlijst door op het vlaggetje te klikken. Is het vlaggetje groen? Dan heb je de wedstrijd al toegevoegd aan jouw lijst.


Waar kan ik mijn favorietenlijst vinden?

Om jouw favorietenlijst te zien, moet je zijn ingelogd. Als je nog geen account hebt, kun je die hier gratis aanmaken. Na het inloggen moet je bovenin op het linkje 'Wedstrijden' klikken. Klik vervolgens in de tabbladen op 'Mijn favorieten'.

Hoe meld ik fouten in de kalender?

Er zijn verschillende manieren om fouten in de wedstrijdkalender te rapporteren. De makkelijkste manier (en voor ons de prettigste) is als je gebruikmaakt van het feedbackformulier. Ga hiervoor naar een wedstrijdpagina en klik in het kadertje 'Fout melden' op de link. Als je fouten via deze link meldt, voegt het systeem automatisch handige gegevens toe, waarmee wij sneller de fout kunnen oplossen.


Kan ik een wedstrijd toevoegen aan de kalender?

Ja, dit kan! Sterker nog: we raden het ten zeerste aan! Met onze software doen we ons best om de kalender te 'vullen', maar 100% van de wedstrijden gaan we hiermee niet vinden. Als je een wedstrijd wilt aanmelden voor de kalender, dan kun je dat doen op deze pagina (inloggen vereist). Je kunt ook een wedstrijd toevoegen via onze Android-app Triathlonwedstrijden. Hiervoor hoef je niet in te loggen.


Als jouw wedstrijd is aangemeld, zal het WeTri-team de gegevens controleren. Als alles goed is, dan verschijnt jouw wedstrijd zo snel mogelijk in de kalender.

Is het mogelijk om mijn wedstrijdfilters op te slaan?
Nee, dit is op dit moment niet mogelijk. De wens is wel bekend bij het WeTri-team. De mogelijkheid om de filters op te slaan zal in de toekomst worden gebouwd.
Waarom moet ik als ik wissel tussen de kalender en de kaart mijn filters opnieuw meegeven?
Momenteel is het nog niet mogelijk om filters op te slaan. De wens is bij het WeTri-team bekend. In de toekomst zal het mogelijk zijn om filters op te slaan, zodat je ze niet meer opnieuw hoeft mee te geven.
Hoe laat ik weten dat ik met een wedstrijd meedoe?

- Ga naar de wedstrijdkalender en zoek de wedstrijd op waar je aan meedoet

- Klik op het tabblad WeTri-atleten

- Klik onderaan op 'Ik doe mee'

Hoe verwijder ik een wedstrijd uit mijn wedstrijdenlijst?

- Ga naar het dashboard door in het menu boven op 'Dashboard' te klikken

- Ga naar het tabblad 'Mijn wedstrijden'

- Klik in het het kadertje 'Mijn wedstrijden per maand' op de link 'Mijn wedstrijden'

- Klik op het prullenbakje om de wedstrijd te verwijderen

Waar kan ik allemaal meldingen krijgen van nieuwe wedstrijden in de kalender?
Als je lid bent van WeTri, krijg je desgewenst geregeld mailtjes als er nieuwe wedstrijden zijn. Wil je dit niet, dan kun je ook op andere manieren meldingen ontvangen. Zo kun je zogenoemde 'pushmeldingen' krijgen op jouw computer of op jouw mobiele apparaat. Hiervoor kun je het beste Chrome gebruiken. Zodra je WeTri voor het eerst bezoekt, vraagt WeTri of de site meldingen mag versturen. Klik op 'toestaan' om pushnotificaties van nieuwe wedstrijden te ontvangen. Krijg je deze melding niet meer? Leeg dan de cache en de cookies van jouw browser. Een andere optie om meldingen te ontvangen, is door je te abonneren op ons Twitterkanaal
Kan ik wedstrijden uit de kalender bewaren voor mijzelf?
Jazeker! Als je een WeTri-account hebt, kun je favorieten toevoegen aan een favorietenlijst. Deze lijst is privé en niet voor anderen in te zien. Je kunt hier gratis een WeTri-account aanmaken.
Wetri
Hoe neem ik contact op?
Dat kan via info@we-tri.nl. Je kunt ons ook benaderen via Instagram.
Van wie is WeTri?

WeTri is eind 2019 ontwikkeld door 'ons', Yoeri & Hanneke. Wij zijn een enthousiast triathlonkoppel uit Noord-Brabant. Yoeri richt zich met name op de halve en hele triathlons. Hanneke houdt het (op dit moment) liever bij de sprint- en kwart-afstanden. In de afgelopen jaren hebben wij tientallen wedstrijden van dichtbij (als deelnemer en als supporter) meegemaakt in binnen- en buitenland. Van diverse Ironman- en Challenge-wedstrijden tot en met kleinschalige evenementen.

Blijft WeTri gratis?
Ja. De functionaliteit zoals hij nu is blijft gratis voor iedereen. Omdat we nog niet zo lang bestaan, zijn we wel aan het experimenteren met verdienmodellen. We overwegen bijvoorbeeld om betaalde modules te maken. Je kunt hierbij denken aan een betaalde koppeling voor TrainingPeaks, of de mogelijkheid voor wedstrijdorganisaties om tegen betaling hun wedstrijdpagina in de kalender naar eigen hand te zetten. Niets hiervan staat momenteel echter in de planning voor de korte termijn.
Kan ik als ontwikkelaar gebruikmaken van de data van WeTri?
Tot op zekere hoogte kan dit. WeTri biedt momenteel een afgesloten api aan voor het ophalen van alle wedstrijden uit de kalender. Afhankelijk van het doel zijn hier kosten aan verbonden. Neem contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden.